Friday, August 14, 2009

Real fast...

.... is what i have to be today!

I am actually on my way out the door to go to the cert in Belgium, but I promised Martin that I would blogg a little today, so here I am speed-blogging!

Yesterday I had to work like mad, and combined with the complete deprivation of sllep that I had experienced the night before, I had to skip working out, so I'll just share the result for the WoD I did the day before that:

5 box jumps 100cm
10 l-sit ring pull ups
400m run
3 rounds for time: 12:46

I was a horrible littel thing to do, but it felt really good- even tholugh I got stuck on the L- pull ups!

Make ke some space in your calenders for the competition in Halmstad 30/10-1/11.. It will be an absolute blast.
I'll share some more infor with you later, for now view this:

http://www.eleikosport.se/education/Course.asp?PageNumber=3&CourseCategory_Id=14&Course_Id=64

gotta go catch a plane..

much love

9 comments:

Charlie Palmblad said...

Schysst ;)
Ett event i mina hemtrakter.

Richard said...

Hmm, det börjar röra på sig i CrossFit-Sverige.

Jag gissar att du och jenny skall dit!? Vi kanske kan göra sällskap?

Lycka till i Belgien, du får briefa mig när du kommer hem igen.

/Richard

Unknown said...

Kul med en tvådagarstävling i Halmstad :)
Jag ska försöka ta mig ner och kolla.

/Sam

Bear said...

Blogging for time!

Richard said...

Att Bear

Ledsen om jag är trög, men vad menar du med "Blogging for time"?

Bear said...

Så här stod det på mainsite tex igår:

Five rounds FOR TIME of:
7 Muscle-ups
21 Burpees

Och så gjorde jag ett CF-skämt att han var tvungen att skriva blogginlägget "Real fast..." alltså "for time". Åh, det blir så mycket roligare när man måste förklara skämten! En sån CrossFit nörd man blivit... :)

Richard said...
This comment has been removed by the author.
Richard said...

Ja, eller så är jag för ny i gamet för att hajja? Kul skämt dock : )

Ska försöka vidga mina vyer och hänga med Mads och Jenny nästa gång de ska upp till er och träna. Om det är ok med er vill säga?

Bear said...

Det är klart!